ساخت فیلم کوتاه و بلند یکی از شاخه های فعالیت توشات میباشد.

دفتر فیلمسازی توشات با به روز ترین تجهیزات و عوامل فنی حرفه ای آماده ساخت فیلم کوتاه و بلند سینمایی شما میباشد.

آفیش عوامل سینمایی

آفیش تجهیزات سینمایی

تدوین

صداگذاری

تجهیزات لازم برای ساخت فیلم

استودیو سینمایی توشات-ساخت فیلم-فیلمبرداری و صدابرداری-آفیش عوامل فنی فیلم-ساخت تیزر و آنونس سینمایی

دوربین فیلمبرداری:

دوربین نقطه مرکزی تجهیزات فیملبرداری ست. دوربینی که انتخاب می کنید به بودجه شما، مدل تصویربرداری تان (استاتیک، مخفی کاری، تعقیب و گریز و غیره) و محلی که قصد دارید فیلم تان را در آن نمایش دهید (تنها به صورت آنلاین، تئاتر، پخش تلویزیونی و غیره) بستگی دارد. می توانید با استفاده از دوربین گوشی تان گرفته تا DSLR  و دوربین دیجیتالی سینمایی مانند رد (RED)، از هر چیزی فیلمبرداری کنید. هر دوربینی هم که انتخاب کنید، مطمئن شوید کیفیت ثبت صدای تان عالی باشد. دقت داشته باشید که دوربین شما است که حرف شما را  به تصویر می کشد.، پس حتما متناسب با هدفی که دارید دوربین خود را به خوبی انتخاب کنید.

آفیش عوامل و تجهیزات سینمایی_سه پایه فیلمبرداری_سه پایه دوربین_سه پایه عکاسی_تجهیزات فیلمبرداری و عکاسی_ استودیو توشات

سه پایه فیلمبرداری:

یکی از تجهیزات ضروری برای اینکه فیلم ثابت و حرفه ای باقی بماند استفاده از سه پایه فیلمبرداری است. سه پایه فیلمبرداری در مدل ها و انواع مختلفی ساخته و استفاده می شوند. در انتخاب سه پایه حتما سه پایه ای با سر سیال انتخاب کنید تا بتوانید در تعقیب سوژه های خود موقع فیلمبرداری پن ها و حرکت های نرم تری داشته باشید.

آفیش عوامل و تجهیزات سینمایی_نورپردازی_نور ال ای دی فلکسی گودکس_نور گودکس_نورپردازی فیلم و سریال_فلکسیبل 40*60 گودکس_تجهیزات نورپردازی_استودیو توشات_آفیش عوامل فنی

تجهیزات نورپردازی:

نور خوب و با کیفیت نه تنها موجب می شود ظاهر فیلم ها حرفه ای و زیبا به نظر برسند، بلکه کمک شایانی به بهتر روایت شدن داستان فیلم نیز دارد. نورپردازی خوب و اصولی موجب می شود تا تاثیر پذیری از فیلم بسیار زیادتر شود. مدیر فیلمبرداری نورپردازی اصولی و درست را انجام می دهد اما باید کاملا منطبق بر نظر و خواست کارگردان باشد.

آفیش عوامل و تجهیزات سینمایی _ میکروفون سنهایزر _ صدابرداری _هاشف _ استودیو توشات _ تجهیزات صدابرداری سینمایی

تجهیزات صدابرداری:

یکی از نکات و موارد تفاوت تازه کارها و حرفه ای ها، نحوه ی صدابرداری به صورت خوب و عالی ست. وجود یک میکروفون تفنگی، شما را برای فیلم برداری در هر موقعیتی آماده می کند. می توان آن را روی دوربین یا بوم-پل قرار داد و به راحتی صدا و تصویر مورد نظر را ضبط کرد. مدیر صدابرداری نوع میکروفون مورد نیاز با پروژه شما را انتخاب و صداهای مورد نیاز با فیلم را بصورت اصولی و با رعایت نکات فنی ضبط می نماید.

مشاوره رایگان ساخت فیلم کوتاه

استودیو سینمایی توشات با طرح حمایت از فیلمسازان جوان ،مشاوره رایگان “فیلمسازی با امکانات موجود” را فراهم آورده است.

به روش والدن هولد برای ساخت فیلمتون برنامه ریزی کنین!

والدن هولد یکی از مدیر تولیدهای بی نام و نشان تئاتر توی آمریکا بود. که کلاسهای آموزش کارگردانی تخصصی و گران‌قیمتی برای دانشجویان سینما برپا می کرد و به اونها برنامه‌ریزی صحیح رو آموزش می داد. برنامه ریزی برای فیلمسازی با پول کم!

ایشون کارگاه هایی داشتن که دانشجوها رو مجبور می کردن بدون هزینه دوربین به دست بگیرن و فقط تا می تونن تصویر ضبط کنن. بعداً از همه فیلمهای ضبط شده شون، یه فیلم چند دقیقه‌ای بیرون می کشید که حتی خود دانشجوها حیرت زده می شدن!

اما خلاصه بحث ایشون این بود که برای کوچکترین چیزها هم برنامه ریزی کنین. این شما رو به فیلمسازی با پول کم می رسونه. حتی اگه امکان وقوع اون اتفاق در حد صفر باشه! برنامه‌ریزی در پیش‌تولید، هزینه ها و زمان تولید رو به صورت باورنکردنی کاهش می ده. برنامه ریزی باعث می شه که توی اتفاقات، کمتر غافلگیر بشیم!

با توشات همراه باشید

اخبار توشات را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

Back to Top

Search For Products

Product has been added to your cart