آفیش دستیار کارگردان جهت ساخت انواع پروژه های :فیلم کوتاه ، بلند ، مستند ، تیزر تبلیغاتی و صنعتی ، موزیک ویدیو و کلیپ و… بسته به نوع پروژه و بودجه شما در استودیو سینمایی توشات.

توشات با توجه به نوع پروژه و بودجه شما در دو سطح A و +A دستیار کارگردان معرفی می نماید.

استودیو سینمایی توشات-دستیارکارگردان-ساخت فیلم و سریال

بسته به سبک یا سنگین بودن حجم کاری در یک پروژه، تعداد دستیارهای آن کار مشخص می شود. در پروژه هایی ممکن است 5 و یا 6 دستیار کارگردان حضور داشته باشند. توشات با بررسی میزان کاری پروژه شما بهترین و کارآمدترین عوامل را به شما پیشنهاد خواهد داد.

ساخت کلیپ و آیتم تبلیغاتی-ساخت تیزر صنعتی و تبلیغاتی-استودیو سینمایی توشات-آفیش عوامل فنی-فیلمبرداری و صدابرداری فیلم و تیزر

 

شماره جهت ثبت سفارش و رزرو آفیش09929093240 09396557669 22300562

(لطفا یک هفته قبل از فیلمبرداری آفیش کنید)

آدرس : تهران – مجیدیه شمالی(شمس آباد) – بلوار بیژن(کاووسی) – گلستان هشتم(نجفی) – پلاک 19 – واحد 7

عوامل مورد نیاز فیلمسازی

بسیاری از فیلم های حاضر در جشنواره فیلم های کوتاه و بلند سینمایی، اولین تجربه کارگردان یا گروه فیلمبرداری بوده اند و با بودجه کم ساخته شده اند. امروزه با روی کار آمدن عصر تکنولوژی با کمی ذوق و خلاقیت می توان بسیاری از کمبود امکانات را به فرصت تبدیل کرد.

یکی از نکته های مهم فیلمسازی، انتخاب عوامل مناسب و تجهیزات تولید فیلم می باشد. اگر علاقه مند به فیلمسازی هستید و  به دنبال شروع ساخت فیلم کوتاه یا فیلم بلند و یا مستند خود هستید، استودیو فیلمسازی توشات برای شما  عوامل مورد نیاز فیلمسازی و تجهیزات مناسب پروژه تان را در اختیارتان میگذارد. عوامل و تجهیزاتی که جزو ملزومات فیلمسازی هستند و هر کدام متناسب با چیزی که در ذهن برای ساختن دارید مورد بکارگیری قرار می گیرند.

عوامل مورد نیاز فیلمسازی

به نظر می رسد این سوال بزرگ برای فیلمسازان تازه کار باشد. بهترین عوامل فیلم سازی برای تولید فیلمم را چطور انتخاب کنم؟

اگر تازه کار خود را شروع کرده اید و در انتخاب عوامل پروژتان مردد و دودل هستید. تجربه ساخت فیلم با توشات را امتحان کنید. ممکن است ازین مسئله بگذرید و بخواهید عواملتان را خودتان انتخاب کنید. اما مراقب باشید عواملی انتخاب کنید که با نوع پروژه و گروه شما همخوانی داشته باشند. توشات با تجربه سال ها ساخت فیلم کوتاه وبلند سینمایی،ساخت موزیک ویدیو و تیزر تبلیغاتی و صنعتی آماده به اشتراک گذاشتن این تجربیات میباشد.

با این حال، در این عصر و زمان، فیلم سازی با هر عواملی و هر تجهیزاتی امکان پذیر است. اما واقعیت اینجاست که انتخاب عوامل مناسب تر ساخت پروژه شما را بسیار آسان تر و با کیفیت تر می کند.

چه بهتر برای وقت و هزینه ای که صرف ساخت پروژتان میکنید. خروجی کارتان کیفیت مناسب تری داشته باشد.

استودیو سینمایی توشات_ترجمه و اجرای زیرنویس فیلم_پخش بین المللی فیلم

استودیو سینمایی توشات

مهمترین هدف از استخدام دستیار کارگردان چیست؟

دستیار کارگران باید پیشرفت روزانه را در کنار کل برنامه پیگیری و مدیریت کند.اگر تیم تولید مجبور باشند که صحنه‌ها را دوباره برداشت کنند، دستیار کارگردان خواهد دانست که چه زمانی می‌توانند آن برداشت را در جای دیگری فیلمبرداری کنند.

در نهایت، هدف دستیاران کارگردان این است که کار کارگردان را آسان‌تر کند تا کارگردان بتواند کار خود را به طور موثرتری انجام دهد.

یک پروژه به چند دستیار کارگردان نیاز دارد؟

در هر پروژه ای بسته به میزان حجم کار تعداد دستیاران کارگردان انتخاب می شوند.مواردی از قبیل:

  • تعداد صحنه و لوکیشن ها
  • تعداد بازیگران
  • میزان طراحی صحنه
  • تعداد جلسات ضبط و نوع برنامه ریزی
  • و…

یک پروژه ممکن است پنج یا شش دستیار کارگردان داشته باشد.

دیگر عوامل مورد نیاز فیلمسازی:

Back to Top

Search For Products

Product has been added to your cart