دفتر سینمایی توشات

آفیش عوامل سینمایی

آفیش عوامل سینمایی توشات : فیلمبردار، صدابردار، تدوینگر، عکاس،فیلمبردار پشت صحنه، گریمور،کارگردان،مشاور کارگران،مدیرتولید، برنامه ریز،دستیاران فیلمبردار،بوم من

آفیش عوامل فنی توشات

تعرفه دستمزد و آفیش عوامل سینمایی گروه توشات در سال 1400

دوربین فیلمبرداری کنون-آفیش تجهیزات و عوامل سینمایی-استودیو سینمایی توشات-تصویربرداری و نورپردازی فیلم و سریال
دوربین فیلمبرداری کنون-آفیش تجهیزات و عوامل سینمایی

 

استودیو توشات-آفیش عوامل و تجهیزات سینمایی توشات-ساخت فیلم کوتاه و بلند-عکاسی تبلیغاتی و صنعتی-ساخت تیزر و موزیک ویدیو-آتلیه عکاسی
استودیو توشات-آفیش عوامل و تجهیزات سینمایی توشات
لیست تعرفه عوامل فنی توشات-آفیش عوامل و تجهیزات سینمایی-استودیو سینمایی توشات-ساخت فیلم کوتاه و بلند-ساخت تیزر و موزیک ویدیو
لیست تعرفه عوامل فنی توشات-استودیو سینمایی توشات-ساخت فیلم کوتاه و بلند

به هزینه دستمزد پروژه های خارج از تهران 25 درصد اضافه می گردد. و هزینه ایاب و ذهاب و اقامت با کارفرماست.

((لطفا یک هفته قبل از فیلمبرداری آفیش کنید))

 

لیست تجهیزات سینمایی توشات

تجهیزات مورد نیاز فیلمسازی

بسیاری از فیلم های حاضر در جشنواره فیلم های کوتاه و بلند سینمایی ، اولین تجربه کارگردان یا گروه فیلمبرداری بوده اند و با بودجه کم ساخته شده اند. امروزه با روی کار آمدن عصر تکنولوژی با کمی ذوق و خلاقیت می توان بسیاری از کمبود امکانات را به فرصت تبدیل کرد.

یکی از جنبه های هیجان انگیز فیلمسازی، تهیه وسایل و تجهیزات تولید فیلم می باشد. اگر علاقه مند به فیلمسازی هستید و  به دنبال شروع ساخت فیلم کوتاه یا فیلم مستند خود هستید، استودیو فیلمسازی توشات برای شما در این مقاله  به وسایل و تجهیزات لازم فیلمسازی اشاره کرده است. وسایلی که جزو ملزومات فیلمسازی هستند و هر کدام متناسب با چیزی که در ذهن برای ساختن دارید مورد استفاده قرار می گیرند.

تجهیزات فیلمسازی

به نظر می رسد این سوال بزرگ برای فیلمسازان باشد. بهترین تجهیزات فیلم سازی برای تولید من چیست؟

چه تازه کار خود را شروع کنید و چه حتی اگر یک فیلمساز باتجربه باشید ، ممکن است از این مسئله تعجب کنید و گاهی اوقات دلهره آور به نظر برسد. این اغلب مواردی است که افراد مبتدی را از ساخت فیلم هایشان باز می دارد زیرا آنها هیچ سرنخی از تجهیزات خاص فیلم مورد نیاز خود ندارند.

با این حال ، در این عصر و زمان ، فیلم سازی دیجیتالی شده و برای بیشتر افراد قابل دسترسی است – واقعیت ساختن فیلم شما را بسیار آسان تر می کند.

تمام عواملی را که برای تعیین تجهیزات فیلم خاص مورد نیاز برای تولید مورد نیاز است ، به خاطر بسپارید – از جمله بودجه ، گروه ، تجربه ، نوع فیلم تولیدی ، مکانها و موارد دیگر.

ساخت فیلم کوتاه ، بلند، سریال و مستند

اولین وسیله مورد نیاز برای ساخت فیلم دوربین است.

انتخاب دوربین پروژه خود را به مدیر تصویربرداری خود واگذار کنید.

Leave a comment