آفیش مدیر برنامه ریزی جهت ساخت انواع پروژه های : فیلم کوتاه،بلند،مستند،تیزر تبلیغاتی و صنعتی،موزیک ویدیو و کلیپ و… بسته به نوع پروژه و بودجه شما در استودیو سینمایی توشات.

مدیربرنامه ریزیA

بسیاری از فیلم های حاضر در جشنواره فیلم های کوتاه و بلند سینمایی، اولین تجربه کارگردان یا گروه فیلمبرداری بوده اند و با بودجه کم ساخته شده اند. امروزه با روی کار آمدن عصر تکنولوژی با کمی ذوق و خلاقیت می توان بسیاری از کمبود امکانات را به فرصت تبدیل کرد.

یکی از نکته های مهم فیلمسازی، انتخاب عوامل مناسب و تجهیزات تولید فیلم می باشد. اگر علاقه مند به فیلمسازی هستید و  به دنبال شروع ساخت فیلم کوتاه یا فیلم بلند و یا مستند خود هستید، استودیو فیلمسازی توشات برای شما  عوامل مورد نیاز فیلمسازی و تجهیزات مناسب پروژه تان را در اختیارتان میگذارد. عوامل و تجهیزاتی که جزو ملزومات فیلمسازی هستند و هر کدام متناسب با چیزی که در ذهن برای ساختن دارید مورد بکارگیری قرار می گیرند. به نظر می رسد این سوال بزرگ برای فیلمسازان تازه کار باشد.

 بهترین عوامل فیلم سازی برای تولید فیلمم را چطور انتخاب کنم؟

اگر تازه کار خود را شروع کرده اید و در انتخاب عوامل پروژتان مردد و دودل هستید. تجربه ساخت فیلم با توشات را امتحان کنید. ممکن است ازین مسئله بگذرید و بخواهید عواملتان را خودتان انتخاب کنید. اما مراقب باشید عواملی انتخاب کنید که با نوع پروژه و گروه شما همخوانی داشته باشند. توشات با تجربه سال ها ساخت فیلم کوتاه و بلند سینمایی،ساخت موزیک ویدیو و تیزر تبلیغاتی و صنعتی آماده به اشتراک گذاشتن این تجربیات میباشد. با این حال، در این عصر و زمان، فیلم سازی با هر عواملی و هر تجهیزاتی امکان پذیر است. اما واقعیت اینجاست که انتخاب عوامل مناسب تر ساخت پروژه شما را بسیار آسان تر و با کیفیت تر می کند. چه بهتر برای وقت و هزینه ای که صرف ساخت پروژتان میکنید. خروجی کارتان کیفیت مناسب تری داشته باشد.

 

شماره جهت ثبت سفارش و رزرو آفیش:  09929093240 09396557669 22300562

طفا یک هفته قبل از فیلمبرداری آفیش کنید)

آدرس تهران  مجیدیه شمالی(شمس آباد) – بلوار بیژن(کاووسی) – گلستان هشتم(نجفی) – پلاک 19 – واحد 7

استودیو سینمایی توشات_ترجمه و اجرای زیرنویس فیلم_پخش بین المللی فیلم

آفیش مدیربرنامه ریزی

استودیو سینمایی توشات

آفیش مدیربرنامه ریزی

مدیربرنامه ریزی به چه کسی گفته میشود؟

مدیر برنامه ریزی به کسی گفته می شود که کلیه ی آفیش های فیلمبرداری را با هماهنگی کارگردان و مدیر تولید برنامه ریزی می کند. روزهایی که باید در شب، فیلمبرداری شود. در لوکیشن های خارجی، داخلی، مدیربرنامه ریزی هماهنگی نفرات تیم های مختلف و… برنامه ریزی می کند. یکی از اساسی ترین و مهم ترین اصول فیلمسازی (مراحل تولید فیلم و آشنایی با عوامل فیلمسازی)داشتن یک برنامه ریزی مناسب برای فیلمبرداری است. به طوری که یک برنامه ریز خوب می تواند زمان فیلمبرداری را به دقت برنامه ریزی درست کند و از هدر رفتن هزینه و زمان جلوگیری کند. گاها پیش می آید برای تولید یک فیلمی که با یک برنامه مناسب می توان آن را در 25 جلسه فیلمبرداری کرد این زمان به 60 جلسه و بیشتر به طول می انجامد، علت اصلی این کار نابلد بودن برنامه ریز و عدم توجه به گروه سازنده است. پس داشتن یک مدیر برنامه ریزی خوب برای هر کارگردان و تهیه کننده ای یک نعمت بزرگ است و معمولا برنامه ریزهای خوب سینما همیشه مشغول کار و فعالیت هستند. و دستمزدهای خوبی هم در سینما دریافت می کنند که البته حقوقشان هم هست به علت اینکه با یک برنامه ریزی اساسی می توان از میلیون ها تومان هزینه اضافی جلوگیری کرد.

یک برنامه ریز هر چند حرفه ای و کاربلد باشد. نمی تواند همه ی کارها و برنامه ریزی ها را به تنهایی انجام دهد. بسته به بزرگ و کوچک بودن پروژه که می تواند یک پروژه فیلم کوتاه باشد یا فیلم بلند یا حتی یک سریال تعداد دستیارهای برنامه ریز هم متفاوت است. به طور مثال شاید برای یک پروژه سریال طولانی مدت به حداقل 6 نفر دستیار برنامه ریزی نیاز هست. یک دستیار برنامه ریز خوب هم خیلی می تواند به یک مدیر برنامه ریزی کمک کند. و کسانی که از دستیاری برنامه ریزی پله پله شروع  می کنند و پیشرفت می کنند و بالا می روند اغلب مدیران برنامه ریز کاربلدی می شوند.

Back to Top

Search For Products

Product has been added to your cart