کسب و کار خود را ازینجا آغاز کنید…

سفارش ساخت انواع تیزر تبلیغاتی و صنعتی در توشات.

دفتر سینمایی توشات-آفیش تجهیزات و عوامل سینمایی-استودیو عکاسی و تیزر تبلیغاتی-عکاسی از محصولات
دفتر سینمایی توشات-آفیش تجهیزات و عوامل سینمایی-استودیو عکاسی و تیزر تبلیغاتی-عکاسی از محصولات

ساخت ویدیو آرت حرفه ای

ساخت موزیک ویدیو

دفتر سینمایی توشات- ساخت فیلم و سریال-آفیش عوامل فنی-آفیش تجهیزات سینمایی
دفتر سینمایی توشات- ساخت فیلم و سریال-آفیش عوامل فنی-آفیش تجهیزات سینمایی

کسب و کار خود را سینمایی کنید.

استودیو توشات همیشه به دنبال جلب رضایت مشتریان با ارائه بهترین خدمات است.

اهمیت ساخت تیزر تبلیغاتی چیست؟

اهمیت ساخت تیزر تبلیغاتی امروزه افزایش پیدا کرده است. هر کسب و کاری باید تیزر تبلیغاتی مختص به کسب و کار خودش را حتما داشته باشد. دیگر زمان تبلیغات به روش کاغذی همچون پخش بروشور و یا انتشار آگهی در روزنامه از چشم افتاده است. کمتر کسی را میبینید. که به هوای تکه کاغذ به شما زنگ بزند و از خدمات شما دیدن کنند. اما شما با ساخت تیزر تبلیغاتی بسیار مناسب می توانید کسب و کار خود را به مردم بیشتری نشان دهید.

همانطور که میدانید حافظه تصویری ما بسیار قوی است. پس بهتر است در ذهن مردم با ساخت تیزر تبلیغاتی برای همیشه ماندگار شود و هر وقت که خواست محصولی سفارش دهد یا از خدمات شما استفاده کند با شما ارتباط برقرار کند.

تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ توشات-استودیو عکاسی و تیزر تبلیغاتی توشات-عکاسی از محصولات-ساخت تیزر صنعتی و تبلیغاتی-استودیو سینمایی توشات
تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ توشات-استودیو عکاسی و تیزر تبلیغاتی توشات-عکاسی از محصولات-ساخت تیزر صنعتی و تبلیغاتی-استودیو سینمایی توشات

چرا ساخت ویدیو و تیزر تبلیغاتی اینستاگرام اهمیت دارد؟

رفته رفته و با گذشت زمان، تبلیغات عکس محور جایگاه خود را در شبکه‌های اجتماعی از دست می‌دهند. تولید محتوای ویدیویی  به ترند اول این رسانه‌ها تبدیل می‌شود. همان‌طور که این روزها در اکسپلور اینستاگرام خود مشاهده می‌کنید. اغلب مردم و کسب و کارها تمرکز اصلی خود را بر روی ویدیو و ساخت تیزر تبلیغاتی گذاشته‌اند. در جهت تکمیل این فرضیه و در تحقیقاتی جدید ادعا کرد که ۷۱٪ از تبلیغ کنندگان قصد هزینه بیشتر برای تبلیغات ویدیویی خود را دارند که ۲۷٪ از آنها بطور خاص اینستاگرام را هدف قرار می‌دهند. اما آیا برای شما هم این سوال پیش آمده که دلیل این اتفاق چیست.؟ و چرا ساخت ویدیو و تیزر تبلیغاتی اینستاگرام اهمیت دارد.؟

در ادامه‌ی این مطلب قصد داریم به پاسخ این سوال‌ها بپردازیم و بدانیم که چرا بازاریابان نباید سرمایه گذاری بر روی ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام را فراموش کنند.

ساخت تیزر صنعتی و تبلیغاتی-استودیو عکاسی و تیزر تبلیغاتی-تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ-استودیو سینمایی توشات
ساخت تیزر صنعتی و تبلیغاتی-استودیو عکاسی و تیزر تبلیغاتی-تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ-استودیو سینمایی توشات

اینستاگرام و تمرکز اصلی آن بر روی ساخت ویدیو و تیزر تبلیغاتی.

از چند سال پیش، اینستاگرام به طور نامحسوس و بر اساس الگوریتم‌های خود، توجه کاربران را به سمت ویدیو و تیزر تبلیغاتی برد. پس از آن، اینستاگرام زمان ویدیوهای خود را افزایش داد و اعلام کرد:

“ما می‌خواهیم متدهای سرگرم‌کننده، انعطاف پذیر و خلاقانه‌ای برای ساخت و تماشای ویدیو در اینستاگرام به شما ارائه دهیم. به عنوان بخشی از تعهد مداومی که داریم، به زودی قابلیت شرح داستان خود در ۶۰ ثانیه فیلم در اینستاگرام را خواهید داشت. این یکی از چندین اقدام‌های جدید ماست که امسال مشاهده خواهید کرد. “

پس از این بیانیه، این شبکه‌ی اجتماعی قابلیت بازدید View را هم برای برندهای تبلیغاتی و هم کاربران عادی. به ویدیوهای خود اضافه کرد. البته که عده‌ی زیادی از بازاریابان و فعالین ویدیو مارکتینگ معتقدند که هدف اینستاگرام از این کار، ترغیب هرچه بیشتر کسب و کارها و مردم به هزینه‌ی بیشتر برای ساخت ویدیو در اینستاگرام بجای تلویزیون و دیگر رسانه‌ها بوده است.

دفتر سینمایی توشات

در مجموع، باید گفت که این حرکت اینستاگرام و تمرکز آن بر روی ویدیو نباید جای تعجب داشته باشد. در ماه ژوئن، کوین سیستروم، بنیانگذار اینستاگرام، در پستی اذعان کرد. بازدیدهای ویدیویی در این پلتفرم نسبت به ۶ ماه گذشته ۱۵۰٪ افزایش یافته است. در همین زمان، اتفاق دیگری نیز رشد فرآوانی یافت – میانگین تبلیغات ویدیویی برندها، بیش از ۶۰٪.

آفیش عوامل و تجهیزات سینمایی

واضح است که با این آمار، تیم‌های تبلیغاتی عمده‌ی فعالیت خود را به سمت تولید محتوای ویدیوی در شبکه‌های اجتماعی می‌برند.

فرقی نمی‌کند برای چه کسی درآمدزایی می‌کنید. در هرکجا که زندگی کنید و هر شغلی داشته باشید، تحقیقات در زمینه‌ی ویدیو مارکتینگ نشان می‌دهد که برای تبلیغ برند و محصولات خود بهترین راه تهیه ویدیو و انتشار آن در شبکه های اجتماعی است.

Back to Top

Search For Products

Product has been added to your cart